نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

دیجیتالی شدن PLC ها

یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یا کنترل کننده قابل برنامه ریزی یک رایانه دیجیتالی صنعتی است که برای کنترل فرآیندهای تولید از قبیل خطوط مونتاژ ، یا دستگاه های روباتیک یا هرگونه فعالیتی که نیاز به قابلیت اطمینان بالا ، سهولت برنامه نویسی و پردازش دارد ، ناهموار و سازگار شده است. با انتخاب و تنظیمات بسیار زیادی که در اختیار کاربر قرار دارد ، چگونه باید در انتخاب کنترلر صحیح برای برنامه خود اقدام کرد؟ در این مقاله دیجیتالی شدن PLC ها ارائه شده است.

ویژگی های پی ال سی FX5UC

ویژگی های اتوماسیون

تعویض ها و به روز رسانی های گذشته ، امروزه نادر است که اجزای اتوماسیون به صورت جداگانه خریداری شوند. به طور معمول ، ترکیبی از کنترلرها ، PLC ها ، اینورترها ، سرویس های کامپوننت ، کارت های شبکه ، HMI ها ، I / O ماژول ها ، به عنوان یک راه حل کامل ، ساخت سیستم کنترل ماشین ، کنترل فرآیند ، موقعیت یابی ، اتوماسیون خط تولید و حتی خریداری می شوند.

البته این نباید جای تعجب داشته باشد. بسیاری از فروشندگان اتوماسیون با استناد به حذف موارد سازگاری و در دسترس بودن سیستم عامل های مشترک برنامه نویسی ، مزایای خرید چندین مؤلفه از یک فروشنده را استدلال می کنند. در واقع اینها همه بحثهای کاملاً موجهی برای تمرکز روی یک برند هستند.

اتوماسیون ها و PLC های دیجیتال

تکامل سکوی اتوماسیون مدرن ، معمولاً با یک PLC در قلب خود ، سیستمی را ارائه می دهد که بسیار بیشتر از جمع اجزای تشکیل دهنده آن است و به روندهای مهم نوظهور و چالش های صنعت می پردازد. به طور خاص ، این امکان را فراهم می کند که به تولید کنندگان اجازه می دهد تا در مسیر حرکت به سمت دیجیتالی شدن و صنعت حرکت کنند.

این مطلب را از دست ندهید   کاربرد plc

به عنوان مثال ، هنگامی که ما در مورد اهمیت ارتباطات امروز و در محیط صنعت صحبت می کنیم ، یک بستر اتوماسیون واقعی قادر به برقراری ارتباطات یکپارچه در سراسر یک کارخانه بلکه در خارج از یک اکوسیستم کامل از امکانات جهانی است و به مشاغل اجازه می دهد تا بهینه سازی کنند.

قابلیت صرفه جوی در انرژی

بعلاوه ، یک بستر اتوماسیون می تواند سلامت و عملکرد خود را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نگهداری پیش بینی را ارائه دهد. همچنین می تواند با خاموش کردن ایمن دستگاه ها و فرآیندهای سکونت در مصرف انرژی صرفه جویی کند یا آنها را در حالت آماده به کار قرار دهد و همچنین می تواند به اپراتورهای خود در مورد چگونگی پیشرفت در بهره وری ، کمک به هماهنگی عملیات ساخت ، پردازش و لجستیک بسیار فراتر از دیواره های دستگاه کمک کند یا واحد کارخانه ای که در آن واقع شده است.

ذخیره سازی داده ها

همچنین با استفاده از cloud می توانید ذخیره سازی و پردازش داده ها را به دنیای مجازی گسترش داده و اطلاعات ضروری روند تولید را ضبط کرده و به روزرسانی شرایط لحظه به لحظه و به روزرسانی های بهینه دارایی را ارائه دهید. علاوه بر این می تواند به طور مستقل عمل کند ، محیطهای تولیدی را فراهم کند که بتوانند خود بهینه سازی کنند. این امر باعث می شود که تولیدکنندگان از دید کلی در مورد فعالیت های خود استفاده کنند ، ضمن آنکه کاهش قابل توجهی از کل هزینه های مالکیت (TCO) به دست آورند ، بازده بزرگی در بهره وری به دست می آورند.

این مطلب را از دست ندهید   قسمت های تشکیل دهنده plc

ویژگی های دیگر

با وجود PLC در قلب خود ، پلت فرم اتوماسیون واقعی با بهبود زمان های توسعه ، افزایش بهره وری ، کاهش ضایعات و هزینه های نگهداری و دستیابی راحت تر اطلاعات در کل کارخانه ، TCO را در تمام مراحل چرخه عمر اتوماسیون به حداقل می رساند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + یازده =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »