نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

ویژگی های پی ال سی FX5UC

یک کنترلر منطقی قابل برنامه ریزی (PLC) یا کنترل کننده قابل برنامه ریزی یک رایانه دیجیتالی صنعتی است که برای کنترل فرآیندهای تولید از قبیل خطوط مونتاژ ، یا دستگاه های روباتیک یا هرگونه فعالیتی که نیاز به قابلیت اطمینان بالا ، سهولت برنامه نویسی و پردازش دارد ، ناهموار و سازگار شده است. با انتخاب و تنظیمات بسیار زیادی که در اختیار کاربر قرار دارد ، چگونه باید در انتخاب کنترلر صحیح برای برنامه خود اقدام کرد؟ در این مقاله ویژگی های پی ال سی FX5UC ارائه شده است.

مزایای PLC

آنها می توانند برای بسیاری از آرایش های I / O دیجیتال و آنالوگ ، محدوده دمایی گسترده ، ایمنی در برابر سر و صدای الکتریکی و مقاومت در برابر لرزش و ضربه طراحی شوند. برنامه هایی برای کنترل عملکرد دستگاه معمولاً در حافظه پشتیبانی شده از باتری یا غیر فرار ذخیره می شوند.

مشخصات Rockwell Automation

PLC ها برای اولین بار در صنعت ساخت اتومبیل توسعه یافتند تا کنترل کننده های قابل انعطاف ، ناهموار و به راحتی قابل برنامه ریزی برای جایگزینی سیستم های منطقی رله سخت استفاده می کردند. از آن زمان ، آنها به عنوان کنترل کننده های اتوماسیون با قابلیت اطمینان بالا و مناسب برای محیط های سخت پذیرفته شده اند.

قابلیت های پی ال سی FX5UC

میتسوبیشی برقی FX5UC Premium Micro PLC با قابلیت پردازش داده ها و ارتباطات بسیار پیشرفته در یک طراحی فوق العاده کوچک قرار گرفته است. این دستگاه کم نظیر یک دستگاه کنترل کننده ماشین برای ایجاد برنامه های کاربردی Smart Factory ایده آل است و مطابق با درایو های سبک تر و با کارایی بیشتر در فضا می باشد.

این مطلب را از دست ندهید   خطای ارتباط PLC چیست؟

دستگاه های به هم پیوسته آینده نیاز به محصولات اتوماسیون دارد که می توانند ضمن قرار گرفتن در فضاهای کوچکتر ، عملکردهای پیشرفته ای را انجام دهند. طراحی جدیدترین سری MELSEC iQ-F FX5UC PLC ، سازندگان ماشین آلات و تولید کنندگان را با برطرف کردن دقیقاً این نیازها کمک می کند.

ویژگی های ظاهری پی ال سی FX5UC

راه حل ارائه دهنده یکی از قدرتمندترین CPU ها است که در حال حاضر در یک محفظه محصور در دسترس است که یک چهارم اندازه یک واحد معمولی است. کوچکترین مدل آن ابعاد فقط 42.1mm W x 90mm H x 89.1mm D را دارد. این ترکیب به مشاغل اجازه می دهد تا از پاسخگویی دستگاههای بسیار سریع حتی برای درخواست موقعیت یابی و برنامه های کنترل حرکتی پیشرفته که بهره وری را افزایش می دهد بهره ببرید.

عناصر طراحی دیگر که به دلیل منطق صرفه جویی در فضا کمک می کند ، شامل قرار دادن پایانه های فشار مناسب با رله داخلی و خروجی ترانزیستور است که نیاز به نصب بلوک های دیگر ترمینال پر مصرف را از بین می برد. طیف گسترده ای از توابع یکپارچه FX5UC سایر سخت افزارها و تجهیزات خارجی مورد نیاز را به حداقل می رساند و باعث کاهش هزینه های سرمایه و هزینه های عملیاتی می شود.

امنیت در FX5UC

ابزارهای داخلی برای جلوگیری از سرقت داده ها یا دستکاری داده ها ، مانند تأیید اعتبار کلید امنیتی ، نمونه دیگری است. ویژگی هایی از قبیل قابلیت های شبکه چند فروشنده نیز به انعطاف پذیری آن می افزایند و به کاربران امکان می دهد سیستم های برقی و یکپارچه خودکار را که ویژگی های برنامه های صنعت 4.0 را مشخص می کند ، توسعه دهند.

این مطلب را از دست ندهید   برترین تولید کنندگان PLC

تمام ویژگی های FX5UC به ایجاد یک راه حل ایده آل برای طیف گسترده ای از برنامه ها ، از ماشین های کوچک حساس به هزینه گرفته تا سیستم های چند PLC بزرگتر و شبکه ای کمک می کند. در نهایت ، آخرین FX5UC به عنوان یک عامل کلیدی برای کارخانه هوشمند و به هم پیوسته آینده عمل می کند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + پنج =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »