نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنج شرکت که در ساخت PLC فعال هستند

شرکت های زیادی در ساخت PLC فعال هستند اما 5 شرکت زیر در سطح جهان بسیار معروف می باشند و کیفیت دستگاه های آن ها بسیار مناسب می باشد.

اتوماسیون راکول

Rockwell اتوماسیون ارائه می دهد اتوماسیون صنعتی و کنترل ، قدرت و راه حل های اطلاعاتی. این شرکت در صنایع متنوعی از جمله مواد غذایی و آشامیدنی ، حمل و نقل ، نفت و گاز ، فلزات ، معدن و علوم زندگی فعالیت می کند. این شرکت محصولات را از طریق توزیع کنندگان مستقل و نیروی فروش مستقیم در ایالات متحده ، کانادا ، EMEA ،  APAC و آمریکای مرکزی و جنوبی به بازار عرضه می کند.

 Rockwell Automation سیستم عامل های کنترلی را ارائه می دهد که برنامه های کنترل و نظارت چندگانه مانند فرآیند مداوم ، دسته ای و گسسته را انجام می دهند. درایوها و کنترل حرکت؛ و کنترل ایمنی دستگاه.

تفاوت های PLC و IPC و تحول در آن

اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک طیف وسیعی از محصولات از جمله جعبه ، کابل کشی و رابط ، سیستم های مدیریت ساختمان ، اتوبوس ، شبکه و ارتباطات ، سوئیچ فیوز ، رابط انسان و ماشین و حرکت و درایو را ارائه می دهد. این شرکت PLC را برای ماشین آلات صنعتی و تجاری ارائه می دهد. مدلهای مورد استفاده در کاربردهای صنعتی  Modicon M221، Modicon M238، Modicon M241، Modicon TSX Micro و Modicon LMC058 هستند که برای ماشینهای کم حجم با کارایی بالا طراحی شده اند که عملکردهای کنترل موقعیت و سرعت را شامل می شوند. PLC های تجاری تجاری شامل Modicon M168 ، Modicon M171 ، کنترل کننده قابل برنامه ریزی Twido و Zelio Logic هستند که در چیلرهای خنک کننده با هوا و آب ، پمپ های حرارتی ، واحدهای پشت بام ، واحدهای قابل حمل هوا ، سیستم های تهویه مطبوع دقیق و پایه های کمپرسور استفاده می شوند.

این مطلب را از دست ندهید   برنامه Siemens S7 300 و PLC

زیمنس

شرکت زیمنس طیف گسترده ای از محصولات و راه حل ها را برای شرکت های مختلف صنعتی به طور عمده در صنایع فرآوری و تولید ارائه می دهد. این شرکت فن آوری های اتوماسیون ، کنترل های صنعتی و نرم افزارهای صنعتی را ارائه می دهد که به مشتریان کمک می کند تا فرآیندهای کامل تولید و تولید محصول را بهینه کنند. این شرکت انواع کنترلرهای SIMATIC  را ارائه می دهد. این چهار نوع PLC های SIMATIC ، یعنی کنترل کننده های اولیه ، پیشرفته ، توزیع شده و نرم افزاری را ارائه می دهد.

کنترلرهای اساسی S7-1200 برای کاربردهای ساده و مستقل استفاده می شود

کنترلرهای پیشرفته S7-1500 برای کاربردهای متوسط ​​و پیچیده استفاده می شود

کنترلرهای توزیع شده ET 200SP در برنامه های غیرمتمرکز استفاده می شود

کنترلر نرم افزار S7-1500 برای برنامه های مبتنی بر رایانه شخصی استفاده می شود

میتسوبیشی برقی

میتسوبیشی الکتریک محصولات و سیستم های الکتریکی و الکترونیکی را ارائه می دهد. محصولات آن در سیستم های انرژی و برقی ، اتوماسیون صنعتی ، سیستم های اطلاعاتی و ارتباطی ، دستگاه های الکترونیکی و لوازم خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. این شرکت سری PLC های MELSEC را ارائه می دهد. مدلهای مختلفی شامل سری MELSEC iQ-R ، سری MELSEC iQ-F ، سری MELSEC-Q ، سری MELSEC-L ، سری MELSEC-F و سری MELSEC-QS / WS است.

این شرکت همچنین نرم افزارهای مهندسی برای PLC ها را ارائه می دهد. این شامل محصولات نرم افزاری مانند iQ Works ، GX Works2 ، PX Developer ، MX Component و MX Sheet می شود.

این مطلب را از دست ندهید   دستگاه SIMATIC S7-1500

اومرون

OMRON اجزای اتوماسیون ، تجهیزات و سیستمهای دارای رایانه ، ارتباطات و فناوریهای پیشرفته کنترل را ارائه می دهد. این شرکت دارای بخش های کلیدی تجاری مانند گروه مشاغل صنعتی ، گروه تجاری سیستم های اجتماعی ، مراقبت های بهداشتی ، محصولات ، سیستم باز و تجارت خلاق است.

گروه تجاری صنعتی : تحت این بخش ، OMRON سیستم اتوماسیون کارخانه را ارائه می دهد. PLC زیر بخش اتوماسیون صنعتی قرار می گیرد. مجموعه نمونه کارها PLC از کنترل تجهیزات در مقیاس کوچک تا کنترلرهای خط تولید متغیر است. این سری کنترلرها شامل CJ1 ، CS1 ، CP1 ، CJ2 و NSJ است.

Technavio

یک شرکت پیشرو در زمینه تحقیق و فناوری در زمینه فناوری است. این شرکت هر ساله بیش از 2000 قطعه تحقیق را توسعه می دهد و بیش از 500 فناوری را در 80 کشور جهان پوشش می دهد. Technavio حدود 300 تحلیلگر در سطح جهان دارد که در آخرین مشاوره های پیشرفته مشاوره و تحقیقات تجاری مشغول به کار هستند.

تحلیلگران Technavio از تکنیک های تحقیقاتی اولیه و ثانویه برای مشخص کردن اندازه و چشم انداز فروشندگان در طیف وسیعی از بازارها استفاده می کنند. تحلیلگران علاوه بر استفاده از ابزارهای مدل سازی بازار درون خانه و بانکهای اطلاعاتی اختصاصی ، با استفاده از ترکیبی از رویکردهای از بالا به بالا و پایین به پایین ، اطلاعات را بدست می آورند. آنها این داده ها را با داده های بدست آمده از مشارکت کنندگان مختلف بازار و ذینفعان در زنجیره ارزش ، از جمله فروشندگان ، ارائه دهندگان خدمات ، توزیع کنندگان ، فروشندگان مجدد و کاربران نهایی تأیید می کنند.

این مطلب را از دست ندهید   ورودی و خروجی PLC

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »