نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشخصات سری L PLC

با پاسخگویی به نیازهای نصب شده ، سری جدید L ری PLC از میتسوبیشی برقی طراحی شده است تا کلیه عملکردها ، کارکردها و قابلیتهای لازم برای نیازهای اتوماسیون دستگاههای خواستار امروز را در یک بسته کامپکت ، مدولار ، بدون قفسه ارائه دهد. با کنترل فاصله بین FX کامپکت PLC و پلت فرم iQ PAC با کارایی بالا ، کنترلر ماژولار جدید بسیاری از قدرت پردازنده های سری Q را با سهولت توسعه و طراحی کاربر محور با الهام از FX ترکیب می کند. این تا حد زیادی باعث افزایش طیف وسیعی از عملکردهای سنتی با PLC های میان رده می شود.

ویژگی های کلی

کلیه ویژگی ها و کارکردهای مورد نیاز برای پیشرفته ترین دستگاه های اتوماتیک به عنوان استاندارد ، به حداقل رساندن سخت افزار ، صرفه جویی در فضای پنل و هزینه های مهندسی و اطمینان از بالاترین سطح انعطاف پذیری در CPU ساخته می شوند.

PLC چیست؟

ویژگی های اتصال

هر پردازنده سری L به صورت استاندارد ارائه می شود؛ 24 نقطه روی صفحه I / O ، پیشخوان با سرعت بالا 2 کاناله ، 2 محور موقعیت یابی ، گرفتن پالس و عملکردهای قطع شده ، اتصال اترنت و ورود به سیستم داخلی داده ها امکان پذیر است. عملکرد موقعیت یابی داخلی دارای مدت زمان شروع کار تنها 30 میکرومتر است و حداکثر سرعت خروجی آن از پالس های 200k در ثانیه و حداکثر ویژگی هایی مانند شتاب و کاهش سرعت منحنی S ، پاسخگویی به نیاز برنامه های پیچیده موقعیت یابی ماشین است.

ورود و اتصال به سیستم

عملکرد منحصر به فرد ورود به سیستم داده های ثبت شده ، وسیله ای ساده برای جمع آوری داده های OEE (بهره وری کلی تجهیزات) ، نظارت بر انرژی ، توالی سازی و قابلیت ردیابی تولید ، با امکان ذخیره این داده ها در کارت حافظه SD با استفاده از شکاف کارت حافظه انتگرال فراهم می کند. همان شکاف کارت حافظه همچنین امکان تهیه نسخه پشتیبان و بارگذاری برنامه ها و پارامترهای CPU را آسان می کند.

این مطلب را از دست ندهید   زمان اسکن PLC

ویژگی CPU

CPU سرعت پردازش اولیه عملکرد بهتر از 9.5ns در هر دستورالعمل دارد و این باعث می شود آن را به طور ایده آل برای برنامه های دستگاه با سرعت بالا مناسب کنید. این سطح بالایی از عملکرد با سهولت استفاده همراه است. به عنوان مثال ، CPU پایه می تواند یک نمایشگر 16 کاراکتری را با نمایشگر 4 خطی در اختیار شما قرار دهد ، مانیتور راحت و دسترسی آسان به اطلاعات تشخیصی هم برای پردازنده و هم برای هر ماژول I / O متصل ، بدون نیاز به اتصال کامپیوتر یا نرم افزار نیز امکان پذیر خواهد بود. کاربران می توانند وضعیت سیستم را بررسی کرده و تنظیمات را مستقیماً از صفحه نمایش ایجاد کنند. وضعیت خطا به روشنی مشخص شده است و تحقیقات خطا را می توان به راحتی از اطلاعات مفصل تاریخی ، کاهش خرابی و سرعت بخشیدن به تشخیص مشکلات دستگاه انجام داد.

قابلیت گسترش

یکی از ویژگی های مهم سری L ، قابلیت گسترش آسان آن است. صفحه نمایش یکپارچه به این معنی است که ماژول های انبساط می توانند بدون نیاز به واحد پایه ، به CPU ضربه بزنند و مونتاژ روی یک ریل استاندارد DIN سوار شود. این سیستم می تواند در کل 40 ماژول انبساط گسترش یابد. گزینه های گسترش شامل ماژول های کنترل حرکت ، ماژول های آنالوگ I / O و ماژول های کنترل دما است.

 سرعت بالا در عملکرد

برای پاسخگویی به نیازهای برنامه های کاربردی کنترل حرکت پیشرفته ، میتسوبیشی برقی یک ماژول حرکتی جدید برای سری L ایجاد کرده است که امکان کنترل سرعت بالا و دقیق تا شانزده محور در هر ماژول را بر روی شبکه کنترلر سروی SSCNET III میتسوبیشی فراهم می کند. CPU می تواند چندین ماژول حرکتی را در خود جای دهد و در نتیجه می تواند بسیاری از محورهای کنترل را با امکاناتی از جمله عملکرد بادامک ، جبران فاز ، تشخیص علامت و 600 نقطه از داده های موقعیت یابی تعریف شده توسط کاربر فراهم کند.

این مطلب را از دست ندهید   مشخصات Rockwell Automation
0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »