نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

سنحوه اتصال ورودی به plc

انواع مختلفی از ورودی مانند دکمه فشار، سوئیچ محدود، فشار فشار و سنسور وجود دارد. در اینجا ما یک دکمه فشار را به PLC متصل می کنیم.

هماهنگی اتصالات

یک نقطه مشترک (S / S) در PLC برای چندین نقطه ورودی وجود دارد. ورودی را به PLC در دو نوع PNP و NPN متصل می کنیم. اتصال PNP و NPN اتصال SINK & SOURCE نیز نامیده می شود. اتصال سینک و منبع به جریان جریان بین نقطه مشترک و نقطه ورودی بستگی دارد. اگر جریان از نقطه مشترک به نقطه ورودی جریان یابد، این به عنوان اتصال SOURCE یا NPN نامیده می شود. اگر جریان از قسمت ورودی به نقطه مشترک جریان یابد، این به عنوان اتصال SINK یا PNP نامیده می شود.

اتصال منبع

در این نوع اتصال + منبع VDC به نقطه S / S و از منبع تغذیه -VDC برای اتصال ورودی استفاده کنید. چه ورودی به plc بدهیم، چه از منبع –VDC برای منبع ورودی استفاده می کنیم. در این اتصال جریان جریان از نقطه s / s به نقطه ورودی در plc است. اما در سمت میدان جریان جریان از نقطه ورودی به نقطه s / s جریان می یابد.

SINK CONNECTION

در این نوع اتصال، منبع تغذیه VDC به نقطه S / S و منبع تغذیه + VDC متصل می شود که برای اتصال ورودی استفاده می شود. چه ورودی به PLC بدهیم، از منبع + VDC برای منبع ورودی استفاده می کنیم. در این اتصال جریان از نقطه ورودی به نقطه S / S در PLC جریان می یابد. اما در سمت میدان جریان جریان از نقطه S / S به نقطه ورودی جریان می یابد.

این مطلب را از دست ندهید   راه اندازی S7-200

نحوه اتصال خروجی با PLC

در قسمت خروجی نقطه com وجود دارد. این نقطه نقطه مشترک همه خروجی ها است. هر تأمین به نقطه com داده شود، وقتی خروجی زیاد است، آن منبع (منبع تأمین) از نقطه خروجی تولید می شود.

برای درک عمیق مدار خروجی مثالی می زنیم.

در اینجا ما یک رله را با قسمت خروجی متصل می کنیم. منبع تغذیه + 24 ولت DC را به com point متصل می کنیم. وقتی خروجی Y0 زیاد است + منبع تغذیه 24 ولت از نقطه Y0 خارج می شود. آن نقطه Yo به رله 24 ولت متصل می شود.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »