نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

5 نکته ای که باید در مورد سخت افزار سیستم PLC خود بدانید

برای اینکه بیشترین بهره را از سیستم PLC GE 90-70 ببرید، ما با اصول اولیه شروع می کنیم: خود کنترل ها. دانستن سخت افزار شما هزینه دارد. علاوه بر برنامه PM توصیه شده توسط سازنده، متوجه شده ایم که مراحل ساده ای وجود دارد که به کاهش بسیاری از سردردها کمک می کند.

تهیه قطعات یدکی PLC

PLC سخت است و اغلب به نظر می رسد که می تواند برای همیشه دوام داشته باشد. هرچند ناگزیر، برخی از قطعات از کار می افتند و سریعترین راه حل این است که به راحتی قطعه را تعویض کنید. جنرال الکتریک توصیه می کند که برای جایگزینی سریع یکی از هر جز 1 یا 1٪ – هر کدام از این تعداد بیشتر باشد – در کنار خود داشته باشید.

ما متوجه شده ایم که دو جز وجود دارد که می دانیم به طور مداوم فرسوده می شوند. برای اینها ارزش این را دارد که قبل از خراب شدن برنامه ریزی کنید تا آنها را عوض کنید.

باتری های پردازنده PLC

باتری هایی که پردازنده ها را در PLC تغذیه می کنند قابل شارژ نیستند و هر دو تا سه سال یکبار باید تعویض شوند. طول عمر باتری ها هم از نظر سن سیستم و هم از دمایی که تحت آن قرار دارند تأثیر منفی می گذارد، بنابراین هنگام تعیین زمان خاموش کردن باتری، سیستم خود را در نظر بگیرید.

و ما اکیداً توصیه می کنیم قبل از خرابی آنها را تعویض کنید. اگرچه سیستم با باتری بد می تواند به کار خود ادامه دهد، اما اگر قطعی برق رخ دهد، برنامه نویسی از بین می رود. این امر باعث می شود شما به دنبال تهیه نسخه پشتیبان باشید و سیستم احتمالاً فراتر از قطعی از کار بیفتد.

این مطلب را از دست ندهید   کنترل رباتیک در plc

اگر آماده تغییر باتری های فعلی هستید اما به راهنمایی کمی نیاز دارید، ما ویدیویی تولید کرده ایم که می توانید در اینجا تماشا کنید.

منابع تغذیه PLC

در کنار ماژول های خروجی، منابع تغذیه سخت ترین قسمت های سیستم شما هستند. و مانند باتری های پردازنده، می توانید روی نیاز آنها به برنامه منظم حساب کنید. ما توصیه می کنیم هر پنج سال منبع تغذیه را عوض کنید، به خصوص در محیط هایی که گرم است.

با توجه به وضعیت سخت کوش آنها، بهتر است واحدهای اضافی منبع تغذیه را در دسترس داشته باشید

ملاحظات اضافی برای سیستم PLC شما

هر بخشی از سیستم شما که جریان را تحریک کند یا گرما را افزایش دهد، در معرض خطر بالایی از خرابی قرار دارد. با این اجزای موجود از قبل آماده باشید. از آنجا که ماژول های خروجی نیز بالابرهای سنگین هستند، موارد اضافی را نیز نگه دارید.

با حداقل توصیه هایی که برای سهام موجود وجود دارد می توانید با ماژول های ورودی کنار بیایید، زیرا انرژی زیادی نمی کشد و از بین بردن آنها بسیار سخت است.

نگهداری برنامه ریزی شده PLC ها

مطمئناً همه می دانند که برنامه PM چقدر مهم است. با این حال، کارهای تعمیر و نگهداری فراموش شده به راحتی شماره یک از دست رفته برای یافتن مشکلات در سیستم هستند قبل از اینکه به یک مسئله اصلی تبدیل شوند.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 19 =

میزان دوام باتری PLC

میزان دوام باتری PLC

برخی از باتری‌هایی که پردازنده‌های PLC را تغذیه می‌کنند، قابل شارژ نیستند در حالی که برخی دیگر قابل شارژ هستند، با توجه به اینکه PLC

ادامه مطلب »